Înscrierea candidaților presupune mai mulți pași pe care trebuie să îi parcurgeți cu mare atenție.
Acești pași sunt:
1. Pregătirea linkului (exclusiv YouTube sau Vimeo – cu setarea „Nelistat”) cu înregistrările audio-video cerute în funcție de specializarea de licență aleasă. Nu se admit trimiteri cu sisteme de transmitere a fișierelor de genul WeTransfer sau Transfernow, iCloud, Google Drive etc.
2. Completarea Fișei de înscriere conform instrucținilor afișate la accesarea acesteia. Rețineți că este obligatoriu să folosiți diacritice. (Din punct de vedere oficial – numele de familie „Oanță” nu e identic cu „Oanta”). Fișa de înscriere va fi operațională în timp util pentru înscriere dar nu mai repede de 2 săptămâni înaintea primei sesiuni. Va fi afișată în sub formă de link aici.
3. După completarea acestei Fișei de înscriere veți primi un e-mail cu fișa completată cu datele dumneavoastră pe adresa de e-mail declarată în conținutul fișei, pe care trebuie să o descărcați, să o imprimați și să o semnați.
4. Pregătiți actele cerute în Metodologie (între care și Fișa de înscriere imprimată și semnată) atât în format fizic cât și scanări/fotografii ale acestora. Scanările/fotografiile acestora trebuie să conțină obligatoriu în numele fișierului (pdf, jpg, png. etc) Numele complet al candidatului – tipul actului (C.I., Diplomă bacalaureat etc.). De ex. „Popescu Ion – Diploma bacalaurea.pdf”. Aceste acte trebuie scanate/fotografiate cât mai lizibil, documentele fotografiate ilizibil NU sunt acceptate – vă rugăm în acest sens să le verificați temeinic.
Aceste acte sunt:
1. Chitanţa care dovedeşte plata taxei de admitere – 200 de lei. Angajaţii şi copiii angajaţilor Academiei de Muzică, precum şi copiii personalului didactic și didactic auxiliar aflat în activitate sau pensionat sunt scutiţi numai de la plata taxelor de admitere (pentru o singură specializare) şi vor avea acte doveditoare. Plata taxei de înscriere se poate face fie prin mandat poştal (de la toate oficiile poştale din țară) sau prin ordin de plată (prin bancă) în contul Academiei Naționale de Muzică RO35 TREZ 2162 0F33 0500 XXXX cont deschis la Trezoreria Cluj. Cod fiscal: 4722471
2. Diploma de bacalaureat şi foaie matricolă (copie legalizată)
3. Certificatul de naştere (copie legalizată)
4. Adeverinţă medicală tip, eliberată de medicul de familie
5. Patru fotografii tip buletin de identitate
6. Adeverinţă din care să rezulte calitatea de student (pentru studenţii care urmează o a doua specializare)
7. Diploma de licenţă/absolvire sau diploma echivalentă cu aceasta, pentru licenţiaţii/absolvenţii de colegiu, care doresc să urmeze o a doua specializare/colegiu (copie legalizată)
8. Adeverinţa loc de muncă (dacă este cazul)
9. Copie Carte de identitate / Buletin de identitate
10. Dovada absolvirii unei școli de muzică sau a unui liceu de specialitate sau vocațional (minim 8 clase) pentru candidații de la specializarea Interpretare muzicală – Instrumente
5. Toate aceste documente în format electronic se trimit la adresa de email admitere.id@amgd.ro
6. În e-mailul cu documentele în format electronic, vă rugăm, pentru siguranță, să includeți și linkurile cu înregistrările cerute în funcție de specializarea de licență aleasă. Subiectul e-mailului trebuie să conțină obligatoriu Admitere – Numele candidatului și [Specializarea aleasă]. Ex.: Admitere – Popescu Ion – Specializarea Muzică”.
Nu trimiteți mai multe e-mailuri decât în cazul în care dimensiunea totală a fișierelor depășește capacitatea furnizorului de e-mail pe care îl folosiți. În acest caz, în subiectul mesajului vă rugăm specificați Acte – secțiunea 1, Acte – secțiunea 2 etc. Ex.: „Admitere – Popescu Ion – Specializarea Muzică – Acte – secțiunea 1”
7. Toate aceste documente imprimate se trimit și în plic prin poștă sau curier la adresa Academiei Naționale de Muzică Cluj-Napoca – strada Ion I.C.Brătianu nr.25, 400079, Cluj Napoca.
Vă rugăm să realizați înscrierea cu aceste indicații în față, pentru a nu apărea erori care pentru corijare necesită mult timp și răbdare atât din partea organizatorilor cât și din partea candidaților. Recomandăm alocarea unui timp suficient pentru realizarea tuturor acestor pași.
SUCCES!