Sediu Cluj-Napoca
Str. Ion I.C.Brătianu, nr. 25
Cod poştal: 400079
Telefon centrală: 40 264 591241
Fax: 40 264 593879
Formular de contact
Departamente Secretariat
Sediu Cluj-Napoca
- Str. Ion I.C.Brătianu, nr. 25
- Cod poştal: 400079
- Telefon centrală: +40 264 591 241
- Fax: +40 264 593 879
Rectorat
Responsabil Biroul de Relații Publice - Purtător de cuvânt
- Cercet.șt.gradul III Cristina Pascu
- cristina.pascu@amgd.ro
Secretar şef
Secretariat Facultatea de Interpretare Muzicală
- Instrumente
- +40 264 591 241, int. 117
Secretariat Canto şi Artele Spectacolului Muzical
Secretariat Facultatea Teoretică
- +40 264 591 241, int. 117
- facultatea.teoretica@amgd.ro
Secretariat Departamentul de Învăţământ la Distanţă și Frecvență Redusă
- +40 264 591 241, int. 189
- +40 768 187 262
- +40 264 598 958
- decid@amgd.ro
Secretariat Departamentul de specialitate cu profil psihopedagogic
Secretariat Artistic (Planificare evenimente artistice)
Departament Proiecte artistice
Departament relaţii externe
Director general administrativ
Contabil şef
Biblioteca
Editura MediaMusica
- +40 264 591 241, int. 222
- +40 264 598 958
- mediamusica@amgd.ro
Cămin studenţesc
Extensia Piatra Neamţ
- Piatra Neamţ
- Str. Ştefan cel Mare, nr. 67
- Cod poştal: 610101
- +40 233 237 596
Biroul Financiar-Contabilitate
- +40 768 187 244
- +40 264 591 241, int. 134
Compartimentul Personal-Salarizare
Informații privind eliberarea adeverinței de licență/disertație/modul pedagogic:
- Trebuie să returnați materialele împrumutate de la bibliotecă (programare pe biblioteca@amgd.ro) și magazie și să achitați orice datorii financiare (taxe de studiu, taxe de cazare).
- Pentru a recupera alte acte aflate în dosare (de ex. diploma de bacalaureat, foaia matricolă), trebuie să luați legătura cu secretariatele facultăților.
- Orarul de eliberare a adeverințelor: zilnic, 10-12
Obs.: Adeverința de licență/disertație va specifica și absolvirea modulului pedagogic, acolo unde este cazul.
IMPORTANT:
Adeverința de licență/disertație înlocuiește diploma, conferind titularilor aceleași drepturi ca aceasta și este valabilă maxim 12 luni de la data susținerii examenului. Conform art. 39 (3) din REGULAMENTUL-CADRU din 27 aprilie 2020 privind regimul actelor de studii şi al documentelor universitare în sistemul de învăţământ superior: „Absolvenților li se eliberează, de regulă, o singură adeverință de finalizare a studiilor. În cazul pierderii sau distrugerii, la cerere, se eliberează o nouă adeverinţă, cu un nou număr de înregistrare, al cărei termen de valabilitate se încadrează în perioada de maximum 12 luni calculată de la promovarea examenului de finalizare a studiilor.“
Diploma și, dacă este cazul, Certificatul de absolvire a modulului pedagogic, se pot solicita după aproximativ un an de la data susținerii examenului de licență/disertație (dar nu mai devreme de 30.04.2022). În cazul în care diploma / certificatul nu este ridicat de titular sau de un împuternicit (cu procură notarială legalizată) în termen de patru ani de la susținerea examenului de licență/disertație, se percepe o taxă de arhivare de 200 lei pentru fiecare din cele două acte de studii. Pentru eliberarea diplomei de licență sunt necesare 2 fotografii color, recente și executate la standarde profesionale, cu dimensiunile 3/4 cm, deja tăiate la dimensiunile menţionate (pe care titularii sau împuterniciții trebuie să le aducă atunci când se prezintă pentru ridicarea actului de studii). Pentru ridicarea diplomei / certificatului vă rugăm să vă programați în prealabil la adresa de e-mail actestudii@amgd.ro.
Vă rugăm să consultați în permanență informațiile de pe site, pentru a fi la curent cu eventualele modificări!
Diplomele se eliberează la secretariat Rectorat, în fiecare zi de joi din săptămână, pe bază de programare, la adresa de e-mail actestudii@amgd.ro.
Vă rugăm să ne contactați pentru programare cu cel puțin 2 zile lucrătoare înainte de data la care doriți să veniți, dar nu cu mai mult de 7 zile înainte.
Vă mulțumim și vă așteptăm!
Certificatele se eliberează la secretariat DSPP, camera 75 corp B (Anexă), în fiecare zi de joi din săptămână, pe bază de programare, la adresa de e-mail dspp@amgd.ro.
Vă rugăm să ne contactați pentru programare cu cel puțin 2 zile lucrătoare înainte de data la care doriți să veniți, dar nu cu mai mult de 7 zile înainte.
Vă mulțumim și vă așteptăm!
Informații privind eliberarea adeverinței de licență/disertație/modul pedagogic:
- Trebuie să returnați materialele împrumutate de la bibliotecă (programare pe biblioteca@amgd.ro) și magazie și să achitați orice datorii financiare (taxe de studiu, taxe de cazare).
- Pentru a recupera alte acte aflate în dosare (de ex. diploma de bacalaureat, foaia matricolă), trebuie să luați legătura cu secretariatele facultăților.
- Orarul de eliberare a adeverințelor: zilnic, 10-12
Obs.: Adeverința de licență/disertație va specifica și absolvirea modulului pedagogic, acolo unde este cazul.
IMPORTANT:
Adeverința de licență/disertație înlocuiește diploma, conferind titularilor aceleași drepturi ca aceasta și este valabilă maxim 12 luni de la data susținerii examenului. Conform art. 39 (3) din REGULAMENTUL-CADRU din 27 aprilie 2020 privind regimul actelor de studii şi al documentelor universitare în sistemul de învăţământ superior: „Absolvenților li se eliberează, de regulă, o singură adeverință de finalizare a studiilor. În cazul pierderii sau distrugerii, la cerere, se eliberează o nouă adeverinţă, cu un nou număr de înregistrare, al cărei termen de valabilitate se încadrează în perioada de maximum 12 luni calculată de la promovarea examenului de finalizare a studiilor.“
Diploma și, dacă este cazul, Certificatul de absolvire a modulului pedagogic, se pot solicita după aproximativ un an de la data susținerii examenului de licență/disertație (dar nu mai devreme de 30.04.2022). În cazul în care diploma / certificatul nu este ridicat de titular sau de un împuternicit (cu procură notarială legalizată) în termen de patru ani de la susținerea examenului de licență/disertație, se percepe o taxă de arhivare de 200 lei pentru fiecare din cele două acte de studii. Pentru eliberarea diplomei de licență sunt necesare 2 fotografii color, recente și executate la standarde profesionale, cu dimensiunile 3/4 cm, deja tăiate la dimensiunile menţionate (pe care titularii sau împuterniciții trebuie să le aducă atunci când se prezintă pentru ridicarea actului de studii). Pentru ridicarea diplomei / certificatului vă rugăm să vă programați în prealabil la adresa de e-mail actestudii@amgd.ro.
Vă rugăm să consultați în permanență informațiile de pe site, pentru a fi la curent cu eventualele modificări!
Lista interioarelor prin centrală
TELEFON CENTRALĂ : 40 264 591241
109 – Achiziții
111 – Rector
112 – Secretariat rectorat
113 – Secretar Șef / Secretar Școala Doctorală
115 – Secretariat Facultatea Teoretică
117 – Secretariat Facultatea de Interpretare și Canto
118 – Secretariat Artistic
119 – Laborator de cercetare ID
122 – Studio Acustic
123 – Șef Studio acustic
127 – Studio – cabina de înregistrări
130 – Bibliotecar Șef
132 – Contabil Șef
133 – Serviciul Resurse umane, Salarizare, Juridic
134 – Serviciul Contabilitate
135 – Contabilitate
136 – Magazia
138 – Poarta
149 – Administrator
150 – Secretar Director General Administrativ
152 – Laboratorul e-learning (sala S2)
153 – Centrul de cercetare, formare și dezvoltare (sala S1)
157 – Laborator de folclor
159 – Administrator patrimoniu
170 – Atelier mecanic
189 – Secretariat D.I.D.F.R.
222 – Atelier multiplicare